فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی

هیوندای سانتافه N Performance

اواخر امسال در کره جنوبی هیوندای سانتافه N Performance عرضه می شود. برای هیوندای ، یک نامه و یک سطح جدید از بروزرسانی طراحی را برای اتومبیل های خود به بازار عرضه می کند که N نام دارد. انواع عملکرد کاملاً پیشرفته با N ، مانند Veloster N همراه هستند ، در حالی که به روز رسانی های زیبایی منحصر به فرد N Line مانند Elantra N Line ارائه می شود. اما برای کسانی که در حال حاضر خودروی هیوندای خود را دارند اما می خواهند به سطح N ارتقاء پیدا کنند ، این شرکت کره جنوبی قطعات N Performance را ارائه می دهد.

Hyundai Santa Fe

ویژگی های خودرو هیوندای سانتافه N Performance

این یعنی شما می توانید یک خودروی سری ان را به سادگی تجربه کنید و از زیبایی آن لذت ببرید. از آن جا که هیوندای سانتافه از محصولات معروف این کمپانی است لذا اولین اقدام عرضه ابزار و وسایل برای هیوندای سانتافه N Performance خواهد بود. مدل های فعلی با گزینه های قطعات N Performance i30 و Veloster هستند. با این حال ، به نظر می رسد هیوندای قطعات N Performance را برای کراس اوور تازه شده خود ، سانتافه منتشر کرده است.

هیوندای سانتافه N Performance

وبلاگ کره ای از انتشار این گزارش خبر داد ، که طبق این انتشار اواخر امسال قطعاتی برای هیوندای سانتافه N Performanceمنتشر می شود. توجه داشته باشید که قطعات N Performance حداقل در حال حاضر محدود به کره جنوبی است. با نگاهی به بخش های عملکرد هیوندای سانتافه N Performance در مدل نمایش ، نمی توانیم آرزو کنیم Hyundai ارتقاء یافته را در سراسر جهان تجربه کنید اما می توانیم امیدوار باشیم که هیوندای این خودروی خود را برای همه عرضه کند و نشانه ای جدید از تکنولوژی را به افراد نشان دهد.

تجربه ای از یک هیوندای سانتافه N Performance

برای مبتدیان ، بسته بندی بیرونی از سپر جلو و عقب طراحی شده با حالتی پرخاشگرانه ، اسپویلر جدید عقب ، چرخ های منحصر به فرد 21 اینچی ، ترمزهای عملکرد N ، دیفیوزر کربن ، گارنیز کربن درپوش ، پوشش کربن آینه ای جانبی ، گلگیر و کناره ای و جلو پنجره مشبک عملکرد N از جدید ترین قطعاتی است که برای هیوندای سانتافه N Performance عرضه می شود. مورد دوم یکی از موارد مورد علاقه ما است زیرا از انتهای درجه یک کلاس سانتافه معمولی منحرف می شود و آن را با یک مشبک “چرخی به مانند پنیر” جایگزین می کند.

هیوندای سانتافه

در داخل ، سانتافه از برنامه های N Performance و همچنین به شکل صندلی های ورزشی N استفاده می کند که با Alcantara و با لهجه های الیاف کربن تزیین شده است. همچنین دیگر ویژگی های جذاب برای هیوندای سانتافه N و فضای داخلی آن انتخاب شده است که سبب می وشد تا شما از یک کراس اوور فوق اسپرت بهره مند شوید و تجربه نوینی داشته باشید. هیچ گزارشی درمورد اینکه آیا قطعات N Performance برای سانتافه در سراسر جهان در دسترس خواهد بود ، وجود ندارد ، اما اگر همیشه وجود داشته باشد ، این یک گزینه عالی برای خریداران سانتافه خواهد بود و قطعا صاحبان این نسخه از خودرو را خوشحال می کند.


[ بازدید : 55 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 8 مرداد 1399 ] [ 21:02 ] [ فرهنگ ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]