فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی

خودرو آئودی RS6 آوانت

سال گذشته ، آئودی کاری کمی غیر منتظره انجام داد. این امر سبب شد تا علاقه مندان به این صنعت و این برند، شوکه شوند. RS6 Avant فقط سریع نیست ، به لطف یک پیشرانه 591 اسب بخاری (441 کیلووات) دوتایی توربوشارژ 4.0 لیتری V8 هیبریدی خفیف ، آئودی rs6 آوانت بسیار سریع است. متأسفانه، این نوع خودرو در سبک بدنه واگن برقی تمام چرخ محرک دارای برچسب قیمت یک سوپراسپرت است.

 آئودی RS6 آوانت

قابلیت های جذاب خودرو آئودی RS6 آوانت

سرانجام آئودی پیکربندی خود را برای مدل 2020 RS6 Avant ارائه داده است و همانطور که تیتر قبلاً به شما می گوید ، گزینه های آئودی rs6 آوانت بسیار گران قیمت هستند. مدل پایه در حال حاضر مقیاس های 109000 دلاری را توصیف می کندکه این قیمت و مقیاس بدون احتساب 995 دلار در هزینه مقصد محاسبه شده است. خبر خوب این است که RS6 Avant از سطح ورودی هنوز همان پانچ را در اختیار دارد و این یعنی توانایی رسیدن از سرعت 0 تا 60 مایل در ساعت را در 3.6 ثانیه دارد. حداکثر سرعت آن به 155 مایل در ساعت محدود می شود اما بسته به بسته ها و گزینه ها تا 190 مایل در ساعت صعود می کند.

 آئودی RS6 آوانت

در مورد رنگ ها ، فقط Nardo Grey بصورت رایگان ارائه می شود. همه چیز اضافی 595 دلار قیمت را به همراه خواهد داشت که رنگ Sebring Black Crystal نیز 1،075 دلار قیمت دارد. با انتخاب چرخ ها چیزها کمی گیج کننده می شوند زیرا دو بسته کامل در اینجا ارائه می شود. بسته بلک نوری و بسته بندی کربن نوری. طبعاً نسخه کربن گران تر است و در این حالت خاص ، 6،350 دلار به برچسب قیمت اضافه می کند.

علت قیمت بالای آئودی rs6 آوانت

با حرکت به داخل ، انتخاب عجیب صندلی های راحتی با مجموعه ای از بسته های فناوری و عملکردی ، ما را به نسخه های بالاتر می برد. از میان این بسته ها، افزودنی های برجسته عبارتند از: بسته کمک Driver Assist با قیمت 2،250 دلار ، بسته اجرایی با قیمت 2500 دلار و سیستم Night Vision با 2.500 دلار دیگر. رفتن به سیستم صوتی پر مصرف Bang & Olufsen 3D در حدود 4،900 دلار به قیمت اضافه می کند ، اما بزرگترین حالت بسته ترمز خاکستری سرامیکی با قیمت 9 هزار و 900 دلار است. اگر می خواهید با خانواده خود 190 مایل در ساعت تجربه کتید، این همان کاری است که باید انجام دهید.

آئودی RS6
Audi RS6 Avant

با بررسی سایر جعبه های دیگر برای گزینه ها و لوازم جانبی کوچکتر، به قیمت کامل لود شده 141.320 دلار می رسیم. در کل گزینه ها 31325 دلار هزینه خواهد داشت و قیمت نهایی شامل هزینه تحویل فوق الذکر است. این یک قطعه سالم در حال تغییر است اما هنوز هم تقریباً 12،000 دلار کمتر از مدل پایه Porsche Panamera Turbo Sport Turismo با قدرت کمتر یم باشد. با این حال ، این خودروها بسیار نزدیک – هم از نظر قیمت و هم از نظر عملکرد هستند و با مرسدس-AMG E63 S Wagon رقابت می کند.

منبع: https://sainkala.com/news-technology/car/most-expensive-audi-rs6-avant/

[ بازدید : 86 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 1 تير 1399 ] [ 21:25 ] [ فرهنگ ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]