فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی

مشخصات و رندرهای نوکیا 1 پلاس (Nokia 1 Plus) به بیرون درز کرد

مشخصات و رندرهایی از یک گوشی ارزان قیمت به نام نوکیا 1 پلاس (Nokia 1 Plus) به بیرون درز کرده است. گفته می‌ شود این گوشی ارزان اندرویدی نوکیا در MWC 2019 رونمایی خواهد شد.

در حالی که به برگزاری نمایشگاه MWC بارسلونا نزدیک می‌ شویم٬ اچ ام دی گلوبال پیشتر تایید کرده بود که در آن میزبان یک رویداد خبری خواهد بود و از گوشی قابل انتظار نوکیا 9 پرده خواهد برداشت. با این حال٬ بعید به نظر می‌ رسد این تنها گوشی برند نوکیا باشد.

منابع فعال در صنعت موبایل می‌ گویند که اچ ام دی قصد دارد از یک گوشی رده ابتدایی جذاب در این رویداد پرده بردارد. این دیوایس٬ نسل جدید گوشی نوکیا 1 (nokia 1 plus) خواهد بود که نوکیا 1 پلاس نام خواهد داشت. با در نظر گرفتن سیاست نام‌ گذاری کمپانی اچ ام دی٬ واضح است که نوکیا 1 پلاس نیز همانند نسل پیشین خود٬ کوچک‌ ترین عضو گوشی‌ های خانواده نوکیا خواهد بود.

مشخصات فنی نوکیا 1 پلاس (nokia 1 plus)

نشت اطلاعات صورت گرفتن شامل یک رندر نسبتا ساده از پنل جلویی گوشی آینده‌ ی نوکیا٬ همراه با برخی مشخصات کلیدی آن است. احتمالا شما تصور کرده‌ اید که مشخصات فنی این محصول به‌ روز و مدرن است؛ اما سخت در اشتباه هستید٬ با این حال نوکیا ۱ پلاس ارتقاء قابل توجهی نسبت به نسل پیشین خود را تجربه کرده است. این گوشی به یک نمایشگر با وضوح 480×960 پیکسلی و نسبت ابعاد مرسوم 19:8 تجهیز خواهد بود. متاسفانه اطلاعات به بیرون درز کرده هیچ اشاره‌ ای به اندازه‌ ی نمایشگر این گوشی نداشته‌ اند٬ اما گفته می‌ شود تراکم پیکسلی آن 213 DPI خواهد بود. با توجه به ابعاد بلندتر این گوشی٬ به نظر می‌ رسد نوکیا وان پلاس (nokia 1 plus) یک دیوایس 5 اینچی است.

نوکیا 1 پلاس (nokia 1 plus)

در قلب تپنده‌ ی این گوشی ظاهرا تراشه‌ ای رده ابتدایی به نام Mediatek MT6739WW جای خواهد داشت. این تراشه از چهار هسته‌ ی Cortex-A53 با سرعت کلاک 1.5 گیگاهرتزی همراه با پردازشگر گرافیکی 570 مگاهرتزی PowerVR GE8100 بهره می‌ برد. به این مشخصات باید یک رم 1 گیگابایتی (که در اصل 889 مگابایت آن در دسترس است) را نیز بی‌ افضاییم. ما هیچ‌ جوره چه روی کاغذ٬ چه در واقعیت٬ نمی‌ توانیم تصوری نسبت به عملکرد سریع و قدرتمندانه‌ ی این گوشی داشته باشیم؛ با این حال این گوشی اجراکننده‌ ی اکوسیستم Android Go گوگل است که اجرای برنامه‌ ها را در گوشی‌ های ارزان قیمت‌٬ آسوده‌ تر و پایدار‌تر می‌ کند. در واقع نوکیا 1 پلاس (nokia 1 plus) به اندروید 9 پای Go Edition مجهز خواهد بود.

نوکیا 1 پلاس (nokia 1 plus)

متاسفانه٬ هیچ اشاره‌ ای به ظرفیت باتری یا مشخصات دوربین این گوشی ارزان قیمت نشده است. همین قضیه برای قیمت و زمان عرضه‌ ی این دیوایس نیز صدق می‌ کند. تجربه ثابت کرده است٬ نوکیا دیوایسی با چنین مشخصات را با قیمتی در حدود 100 دلار به عرضه خواهد رساند.

برچسب ها: مشخصات فنی نوکیا 1 پلاس ,

[ بازدید : 167 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 6 بهمن 1397 ] [ 21:20 ] [ فرهنگ ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]