فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی

تماشا کنید: انفجار گوشی آیفون در یک فروشگاه تعمیرات موبایل

انفجار گوشی آیفون (Apple iPhone) در یک فروشگاه تعمیرات موبایل سبب شعله‌ ور شدن آتش در این مکان شد. آتش گرفتن و انفجار آیفون در حالی رخ داده که مدت‌ ها از زمان آتش گرفتن آخرین گوشی اپل می‌ گذرد.

انفجار گوشی آیفون (Apple iPhone) سبب شد مرتبه‌ ای دیگر زنگ خطر برای کاربرانی که از گوشی های اپل دارای باتری معیوب استفاده می‌ کنند به صدا در آورده شود. طبق ویدیویی که به تازگی منتشر شده است، منفجر شدن یک دستگاه آیفون که مدل آن هنوز به صورت دقیق مشخص نیست، سبب بروز آتش‌ سوزی درون یک فروشگاه تعمیران موبایل واقع در لاس‌ وگاس آمریکا شد.

علت اصلی انفجار گوشی آیفون (Apple iPhone)

از قرار معلوم گوشی منفجر شده دارای باتری معیوب و نمایشگر شکسته شده بوده است. یکی از اصلی‌ ترین دلایلی که در ابتدا سبب باد کردن باتری و سپس انفجار آن شد، افزایش شدید دمای هوا در لاس‌‌ وگاس محسوب می‌ شود. پس شاید بتوان نتیجه گرفت گوشی پیش از این که باتری آن ورم کند، برای مدتی زیر نور مستقیم خورشید قرار داشته است.

ویدیوی انفجار گوشی آیفون (Apple iPhone) که با نزدیک شدن به گرم‌ ترین فصل سال جنجالی شده است، برای کاربران ساکن در نقاط گرم کره زمین نکات مهمی دارد. آن‌ ها می‌ بایست از قرار دادن گوشی زیر نور مستقیم آفتاب خودداری کرده و به خاطر افزایش دما، حین شارژ شدن دستگاه به آن اجازه ندهند بیش از اندازه به برق متصل بماند.

انفجار، بدترین حالتی است که می‌ تواند بعد از قرارگیری گوشی زیر نور مستقیم آفتاب رخ بدهد. در شرایط عادی، به باتری آسیب وارد شده و به همین دلیل علاوه بر کاهش ظرفیت و توان نگهداری انرژی توسط آن، تعداد چرخه‌ های مفید باتری نیز کاهش پیدا می‌ کند. به عبارت دیگر عمر مفید باتری کم شده و در همان مدت کم نیز عملکرد ضعیفی خواهد داشت.

مشکلات گرما دیدن باتری فقط به همین موارد ختم نمی‌ شود. ویدیوی انفجار گوشی آیفون (Apple iPhone) یکی دیگر از آسیب‌ ها را به ما یادآوری می‌ کند که ترک برداشتن نمایشگر است. همانطور که گفتیم، افزایش دما سبب باد کردن باتری می‌ شود که نتیجه آن فشار وارد شدن به نمایشگر و آسیب رساندن به آن خواهد بود.

نباید فراموش کنید باتری، یکی از حساس‌ ترین قسمت‌ های گوشی های هوشمند است که متاسفانه زودتر از بقیه قسمت‌ ها و سخت افزارها نیز از رده خارج می‌ شود و مجبور به تعویض آن هستید. اگر به خاطر اتمام عمر مفید و یا ورم کردن باتری به خاطر گرما دیدن، مجبور به تعویض آن شدید، با مراجعه به نمایندگی‌ های مجاز و تعمیرکاران شناخته شده، از قرارگیری یک پک باتری اصلی به جای پک قبلی مطمئن شوید. استفاده از باتری‌ های غیر اورجینال‌ دردسرهای فراوانی دارد که یکی از آن‌ ها انفجار است!

برای دیدن مطلب بیشتر به سایت منبع مراجعه کنید

منبع : صائین کالا نیوز

برچسب ها: انفجار گوشی آیفون ,

[ بازدید : 61 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 26 ارديبهشت 1397 ] [ 12:47 ] [ فرهنگ ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]