فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی

خاص ترین قاب های محافظ گلکسی S9 سامسونگ

بالاخره و پس از مدت ها انتظار، Galaxy S9 به بازار عرضه شد و اکنون زمان مناسبی برای خرید لوازم جانبی است. تاکنون مدل های متفاوتی برای کیس های Galaxy S9 عرضه شده اند که در ادامه با زیباترین و خاص ترین قاب های محافظ S9 سامسونگ آشنا می شویم.

سری Samsung Galaxy و مخصوصا پرچمداران آن ها در میان جوانان محبوبیت بالایی دارد، بنابراین لوازم جانبی آن ها نیز باید خاص و جوان پسند باشد! در زیر قاب های محافظ خاص آخرین پرچم دار سامسونگ یعنی Galaxy S9 را با هم میبینیم.

خاص ترین کیس های گلکسی S9 سامسونگ

Samsung S-View

گلکسی S9(Galaxy S9)

خب با قاب های رسمی گلکسی S9 استارت بزنیم. اگرچه هنوز قابلیت فروش را پیدا نکرده اند، اما این کیف بازشو، مانند نسخه های قبل، همزمان با این که امکان نمایش نوتیفیکیشن ها را فراهم می‌ سازد، از خط افتادن و ورود ضربه به آن محافظت می‌ کند. این کیف زیبا هنوز قیمت مشخصی ندارد اما در مقایسه با کاور مخصوص نوت 8، قیمتی معادل با 60$ را فراهم آورده است.

Samsung Hyperknit

گلکسی S9(Galaxy S9)

همانطور که می‌ دانیم شرکت گوگل با تغییر رویه، کیف های تلفن همراهش را به صورت پارچه ای ارائه می‌ کند، اما خوشحال هستیم که سامسونگ همچنان رویکرد های پیشین خود را حفظ نموده است.

این کیس زیبا که از پلاستیک دوخته شده طراحی شده، با پرداختی نرم و رنگ سرخ بسیار چشم نواز است. در عین حال، دوربین، فلش و سنسور فینگرتاچ را نیز تمیز نگاه می‌ دارد. برش های تمیز و طراحی خوش استیل آن نیز بسیار خود نمایی می‌ کند.

Samsung Alcantara

گلکسی S9(Galaxy S9)

همیشه محصولات و اکسسوری خود برند جزء گران ترین هاست. بنابراین باید لوازم خاصی را نیز ارائه کنند که ارزش خرید را داشته باشند. کیف های آلکانترا که امکان پخش بهترین صدا را در عین محافظت به ما می‌ دهد نیز جزء این دسته می‌ باشد.

این کیف خوش دست که در سری Note8 بسیار خوش درخشید، با عرضه برای سامسونگ Galaxy S9 ما را بسیار خرسند کرد. این کیف سبک و مقاوم در عین ظرافت، برای نوت 8 قیمتی معادل 60$ داشت و پیش بینی می‌ شود در سری اس نیز مشابه همین قیمت را داشته باشد.

OtterBox Commuter

گلکسی S9(Galaxy S9)

نام های کمی هستند که مشابه با اوترباکس باشند؛ نامی که بسیار خوشنام و شاخته شده است. قاب های محافظ این برند به خوبی کناره های تلفن همراه را پوشش داده و بهترین سرویس دهی طراحی را ارائه می‌ کنند.

این کیس بسیار مقاوم بوده و علاوه بر محافظت از سنسور و ادوات دوربین، می‌ تواند از ورود گرد و غبار به پورت های تلفن همراه جلوگیری‌ نماید.

علاوه بر مدلی که در بالا مشاهده می‌ کنید، سری Commuter انواع گوناگونی را برای گلکسی S9 عرضه می‌ کنند.

Lifeproof SLAM

گلکسی S9(Galaxy S9)

هنگامی که یک گوشی گران قیمت و پرچمدار را از یک برند محبوب خریداری می‌ کنید، مسلما محافظت از آن حرف اول را می‌ زند. کیس های LifeProof عموما محافظت ویژه ای در مقابل گرد و غبار و برف دارند. اما این سری به طور ویژه ای بر محافظت در برابر ضربه و افتادن تمرکز می‌ کند.

این برند محبوب با تاکید اعلام می‌ کند که این کیس با بهره گیری از بامپر های بی نظیر می‌ تواند تا پرتاب دو متر از آن مراقبت کند. همینطور طراحی گود پشتی آن در عین حال، زیبایی تلفن همراه را نیز به رخ می‌ کشد و با شارژ وایرلس سازگار است. با این که به نظر نمی‌ رسد اما قیمت این کیس 50$ اعلام شده است.

Speck Presidio

گلکسی S9(Galaxy S9)

برند Speck تنوع بی نظیری را برای گلکسی اس 9 به همراه آورده است. اما این، تنها به زیبایی منحصر به فرد بسنده نمی‌ شود. کیس های پرسید و در گوشه ها محافظتی دو چندان را ارائه می کند و با شارژ بی سیم سازگاری کامل دارد. تست محافظت تا بیش از 3 متر بر روی آن انجام شده و با پرداخت مات، آن را ضدخش نموده است.

BodyGuardz Ace Fly

گلکسی S9(Galaxy S9)

تاکنون کیس های مختلفی را با هم دیدیم، اما راجع به یک قابل محافظ تلفن همراه که علاوه بر نمایش تمام و کمال گلکسی اس 9، بسیار در مقابل ضربه مقاوم باشد چطور؟ بادیگاردز، یک کیس مناسب این کار را معرفی نموده که تماما از ژلی استفاده می‌ کند که در لایه های محافظتی لباس ورزشکاران و کلاه های ایمنی استفاده شده است.

کیس شفاف AceFly علاوه بر اینکه به طور مادام العمر از تلفن همراه شما محافظت می‌ کند، امکان بازگشت 30 روزه کیس و دریافت مبلغ را فراهم آورده است که ای کاش این خدمات در ایران نیز ارائه می‌ شد!

قیمت باورنکردنی آن نیز 35$ می‌ باشد و سازگاری کاملی با گلس های صفحه نمایش PureArc خواهد داشت. اگر می خواهید با خرید یک کیس خیالتان برای همیشه از آسیب رسیدن به تلفن همراه تان آسوده باشد، کیس های ایس فلای پیشنهاد بدی به نظر نمی‌ رسد.

Spigen Rugged Armor

گلکسی S9(Galaxy S9)

این کیس که در عنوان، نام جلیقه را بر دوش می‌ کشد، محفاظت مناسبی را از تلفن همراه می‌ نماید. کیسی مینیمالیست که مانع شارژ وایرلس نیز نمی‌ شود.

قیمت آن نیز به طور عجیبی 12.99$ می‌ باشد که مورد بالا تنها یکی از انتخاب هایی است که از یک برند قابل اعتماد خواهیم داشت.

Spigen Liquid Crystal

گلکسی S9(Galaxy S9)

اگر به دنبال یک کیس ایده آل شفاف با قیمت کمتر از 20$ برای گلکسی S9 می‌ گردید، اسپیگن یکی از انتخاب های شماست. این قاب ساخته شده از کریستال مایع، منعطف و بسیار راحت در خروج از جیب شماست. از پلاستیک TPU ساخته شده و در عین محافظت، امکان به نمایش گزاشتن کامل از طراحی تلفن همراه را نیز داراست.

قیمت اصلی این کیس، 12.99$ است که با چاپ دلخواه تنها 14.99$ خواهد‌‌شد.

SUPCASE Unicorn Beetle Series

گلکسی S9(Galaxy S9)

کیس های یونیکورن، از سری قاب هایی است که معمولا افراد با هر تلفن همراه یکی را تهیه می‌ کنند.

لبه های خاص و کلاسیک آن از هرگونه ضربه احتمالی به تلفن همراه جلوگیری به عمل می‌ آورد و ارائه ی آن همراه یک گلس رایگان تلفن تان را نو نگه می‌ دارد. درب های مخصوص هر پورت آن نیز بیشترین امکان محافظت از تلفن همراه را در برابر گرد و غبار و مایعات را فراهم می‌ آورد. به صورت آپشنال گیره نگهدارنده به کمربند نیز ارائه می‌ شود. بهترین کیس محافظت با قیمت تنها 19.99$.

dbrand Skins

گلکسی s (Galaxy S9)

Dbrand Skins سری کیس هایی‌ هستند که به علاقه مندان به تلفن همراه امکان این را می‌ دهند تا آن را هر گونه که مایل هستند کاستومایز و شخصی سازی کنند.امکان انتخاب میان 9 زمینه استایل گوناگون وجود دارد. در این کیس های پوستی، کمترین گوشه ها در بالا و پایین و حتی سنسور دوربین به چشم می‌ خورد. به همین دلیل، به آسانی می‌توانید پوست ایده آل خود را طراحی کنید.

پس اگر کیس کدام از کیس های بالا چشم تان را نگرفت، این بهترین گزینه برای شماست!

برچسب ها: گلکسی S9 سامسونگ ,

[ بازدید : 113 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ جمعه 25 اسفند 1396 ] [ 12:46 ] [ فرهنگ ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]