فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی

تویوتا آئوریس جدید در نمایشگاه خودرو ژنو معرفی شد

تویوتا آئوریس جدید (Toyota Auris 2018) رسما در نمایشگاه خودرو ژنو 2018 رونمایی شد. این خودرو هاچ بک از سیستم هیبریدی جدید شرکت تویوتا به منظور بهره‌ وری بهتر قدرت بهره می‌ برد.

با گذشت 20 سال از موفقیت توسعه هیبرید و حضور در بازار، تویوتا تصمیم گرفته است تا استراتژی جدیدی را برای ادامه راه در نظر بگیرد. در همین راستا آن‌ ها دو نیروی برق هیبریدی (یکی به سبک سنتی برای بهره‌ وری از سوخت و رانندگی آرام و دیگری ارائه کننده قدرت بیشتر برای ارائه رانندگی پویاتر ) را برای مدل‌ های اصلی خود ارائه کرده‌ اند. برای نخستین بار، این تکنولوژی جدید سیستم هیبریدی را می‌ توانیم در تویوتا آئوریس جدید ببینیم که در نمایشگاه بین‌ المللی ژنو رونمایی شد. البته این رونمایی با تاخیر چند ماهه انجام شد، زیرا قرار بود در نمایشگاه دیترویت شاهد معرفی آن باشیم.

تویوتا آئوریس
تویوتا آئوریس

این خودرو هاچ بک مبتنی بر پلتفرم TNGA طراحی شده و قرار است با پیشرانه 1.2 لیتری توربو روانه بازارها شود. یک سیستم هیبریدی مشابه نیز که از پیشرانه 1.8 لیتری قدرت می‌ گیرد و قادر به تولید 122 اسب بخار انرژی است نیز وجود دارد. تویوتا این پیشرانه را آرام، مبتنی بر سیستم انتقال مستقیم و کاملا واکنشگرا است و با هزینه‌ ی کم مالکیت بدون نیاز به شارژ مجدد پلاگین، از انتشار CO2 کمی بهره می‌ برد.

تویوتا آئوریس
تویوتا آئوریس

اگر می‌ خواهید قدرت بیشتری به دست آورید، این قول ژاپنی خوشحال می‌ شود که یک مدل دیگر هیبریدی 2.0 لیتری توسعه پیدا کرده‌ ی خود را نیز به فروش برساند. این پیشرانه می‌ تواند قدرت 180 اسب بخار را تولید کند. به منظور ارائه تجربه رانندگی بهتر نیز، تویوتا آئوریس جدید مجهز به پیشرانه 1.2 لیتری از پدال‌ های روی فرمان بهره می‌ برد.

تویوتا آئوریس
تویوتا آئوریس
تویوتا آئوریس
تویوتا آئوریس
تویوتا آئوریس
تویوتا آئوریس
تویوتا آئوریس
تویوتا آئوریس

تویوتا می‌ گوید که هدف از طراحی نسل جدید هاچ بک آئوریس ساختن خودرویی جسور و پویا در سگمنت خود است. هرچند تویوتا برای تغییر طراحی نسل سوم این خودرو خود محافظه کارانه عمل کرده است، اما اسپورت‌ تر از نسل‌ های گذشته خود به نظر می‌ رسد.

برای دیدن مطلب بیشتر به سایت منبع مراجعه کنید

منبع : صائین کالا نیوز

برچسب ها: تویوتا آئوریس ,

[ بازدید : 7135 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ پنجشنبه 17 اسفند 1396 ] [ 0:12 ] [ فرهنگ ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]