فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی

ال جی وی 40 تینکیو (LG V40 ThinQ) رونمایی شد

ال جی وی 40 تینکیو (LG V40 ThinQ) رسما رونمایی شد. در ادامه، ضمن تماشای ویدیوی معرفی این گوشی، بیشتر با ال جی وی 40 آشنا می شویم.

ال جی اعلام کرده بود که گوشی پرچمدار V40 تینکیو (LG V40 ThinQ) را در تاریخ 3 اکتبر (11 مهر) معرفی می کند؛ اما حالا این گوشی هوشمند در وب سایت رسمی شرکت معرفی شده است. هرچند، سازندگان فعلا جزئیات فنی این گوشی را فاش نکرده اند و بسیاری از مشخصه های سخت افزاری پرچمدار کره ای ها در هاله ای از ابهام قرار دارد.

ال جی وی 40 تینکیو (LG V40 ThinQ)

ال جی وی 40 به نمایشگری 6.4 اینچی با حاشیه های بسیار باریک مجهز شده است و کاربران می توانند این گوشی را در رنگ جدید قرمز (Carmine Red) خریداری کنند. مطابق با چیزی که در ویدیوی منتشر شده می بینیم، سازندگان از متریالی لطیف و نرم برای قاب پشتی استفاده کرده اند تا نگه داشتن آن در دست راحت تر باشد.



مهم تر از آن، ال جی وجود 5 سنسور دوربین در محصول جدید خود را تایید کرده است و V40 ThinQ با دوربین پشتی سه گانه و دوربین جلویی دوگانه در اختیار کاربران قرار می گیرد. مطابق با اطلاعات قبلی، یکی از لنزها از نوع تله فوتو، یکی از نوع زاویه عریض و دیگری با دیافراگم f/1.5 تولید خواهد شد.

ویدیوی معرفی ال جی وی 40 (LG V40 ThinQ)


برچسب ها: ال جی وی 40 ,

[ بازدید : 138 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ پنجشنبه 5 مهر 1397 ] [ 23:51 ] [ فرهنگ ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]