فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی

گلکسی جی 2 کور اولین موبایل اندروید گو سامسونگ

گلکسی جی 2 کور (Galaxy J2 Core) به عنوان نخستین موبایل مبتنی بر اندروید گو سامسونگ رسما معرفی شد. در ادامه، مشخصات فنی، امکانات و قیمت گلکسی جی 2 کور را بررسی خواهیم کرد.

چند ماه پیش اعلام شد سامسونگ با معرفی یک موبایل مقرون به صرفه قصد دارد نخستین گوشی مبتنی بر اندروید گو خود را معرفی کند. حالا این شایعات رنگ واقعیت گرفته اند و گلکسی جی 2 کور (Galaxy J2 Core) با سخت افزار مناسب و نسخه Go از اندروید اوریو رونمایی شده است.

بر خلاف تصور عموم، بهره گیری از نسخه گو به معنی ارائه تجربه ای کامل از نسخه خام اندروید نیست؛ چیزی که در هیچ بخشی از وب سایت رسمی گوگل هم نمی توان آن را پیدا کرد. نسخه گو در حقیقت برای اجرای روان تر سیستم عامل اندروید بر روی دستگاه هایی با 1 گیگابایت حافظه رم یا کمتر بهینه شده است.

مشخصات فنی گلکسی جی 2 کور (Galaxy J2 Core)

موبایل جدید سامسونگ به صفحه نمایش 5.0 اینچی TFT با وضوح 540×960 مجهز شده و تراشه اگزینوس 7570 در کنار 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی، به عنوان مغز پردازشگر در خدمت کاربران است. شما می توانید از دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر استفاده کنید. یک باتری 2600 میلی آمپر ساعتی هم نیروی مورد نیاز دستگاه را تامین خواهد کرد.

دستگاه با اپلیکیشن های پیش فرض کمتری ارائه خواهد شد تا فضای رم و حافظه داخلی کمتر از قبل اشغال شود. در این گوشی همچنین می توان نسخه Go از اپلیکیشن ها و سرویس های محبوب گوگل را که به حافظه رم پایین تری برای اجرا نیاز دارند، پیدا کرد. سامسونگ تایید کرده است که گلکسی جی 2 کور (Galaxy J2 Core) از امروز در دسترس کاربران کشور هند و مالزی قرار می گیرد. به علاوه، در آینده نزدیک نیز باید شاهد عرضه این اسمارت فون در بازار سایر کشورها باشیم. هنوز قیمت این گوشی برای بازار جهانی اعلام نشده است.

تصاویر گلکسی J2 کور (Galaxy J2 Core)

گلکسی جی 2 کور (Galaxy J2 Core)

گلکسی جی 2 کور (Galaxy J2 Core)

برچسب ها: Galaxy J2 Core , گلکسی جی 2 کور ,

[ بازدید : 114 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ جمعه 2 شهريور 1397 ] [ 22:02 ] [ فرهنگ ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]