فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی

تصاویری از خودرو SUV کوچک مازراتی منتشر شد.

تصاویر مفهومی خودرو SUV کوچک مازراتی به انتشار رسید. این خودرو که نسخه کوچکتر مازراتی لوانته (Maserati Levante) است، تا چندی دیگر به تولید خواهد رسید.

در طول کنفرانس Fiat Chrysler Automobiles که ماه ژوئن امسال برگذار شد، مدیر عامل شرکت فیات کرایسلر آقای سرجو مارکیونه آینده ی شرکت مازراتی را تا سال 2022 میلادی بازگو کرد. نسل جدید Ghibili و Quattroporte در راه هستند و به نظر می رسد یک نسخه ی کوچکتر خودرو اس یو وی Levante نیز در دست تولید است. با در نظر داشتن این قضیه در سر، سایت اتومدیا تصاویری مفهومی از خودرو SUV کوچک مازراتی را به انتشار رسانده است.

اخبار به انتشار رسیده از خودرو SUV‌ کوچک مازراتی با جزئیات اولیه ای که از سوی خود شرکت مازراتی به دست آمده، همراه است. این شرکت اعلام کرده که شاسی بلند جمع و جور آن ها دارای توزیع وزن ایده آل 50:50 خواهد بود و ارائه کننده بهترین پلتفرم سبک وزن در کلاس خودش است. علاوه بر این، دارای نسبت قدرت به وزن عالی در کلاس خود است که به سواری و رانندگی برتر آن می انجامد. این خودرو همچنین دارای مدل‌ پلاگین هیبریدی است.

تصاویر مفهومی از خودرو SUV کوچک مازراتی

خودرو SUV کوچک مازراتی


خودرو SUV کوچک مازراتی


با توجه به تصاویر به انتشار رسیده، به نظر می رسد همانطور که مشخصات اولیه به ما می گویند مازراتی در نظر دارد برای توزیع هر چه بهتر وزن، قسمت پشتی خودرو را نسبت به نسخه بزرگ تر این SUV افزایش ببخشد. البته مازراتی لوانته کوچک چندان متفاوت از مدل کنونی نیست، با این حال کمی پف کرده و سنگین تر شده است. آن همچنین به جلو پنجره ی مشبک که در خودروهای مدرن مازراتی می بینیم مجهز شده است تا نشان دهد خودروساز ایتالیایی به همین زودی قصد تغییر در ظاهر کلی اتومبیل هایش را ندارد. به نظر می رسد ارتفاع SUV کوچک کمتر خواهد بود. با قضاوت بر روی تصاویر شاید این ارتفاع چیزی در حدود 17 یا 18 سانتیمتر باشد. به طور کلی شاید این خودرو کوچکتر از لوانته کنونی باشد، اما به هیچ عنوان جذابیت کمتری از آن ندارد.

لوانته کنونی به یک پیشرانه 3.8 لیتری V8 با توان تولید 550 اسب بخار و گشتاور 730 نیوتن متر مجهز شده است. ما انتظار حضور یک پیشرانه کوچک تر را در زیر کاپوت خودرو SUV کوچک مازراتی خواهیم داشت. اگر درست حدس زده باشیم، آن می تواند پیشرانه 3 لیتری V6 فراری باشد که زیر کاپوت مدل Ghibli نیز قرار دارد. این پیشرانه قادر به تولید 430 اسب بخار انرژی و گشتاور 580 نیوتن متر است که اگر ادعاهای مازراتی در ارتباط با نسبت های وزن و قدرت این خودرو درست باشد، می تواند توان کافی باشد.

منبع : صائین کالا نیوز

برچسب ها: نسخه کوچکتر مازراتی لوانته ,

[ بازدید : 121 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 25 تير 1397 ] [ 21:22 ] [ فرهنگ ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]