فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی

نوکیا ایکس 5 و نوکیا 5.1 پلاس این هفته رونمایی می شوند.

نوکیا ایکس 5 (Nokia X5) و نوکیا 5.1 پلاس (Nokia 5.1 Plus) این دو گوشی اندرویدی جدید نوکیا تا چند روز دیگر معرفی می شوند. در ادامه این مطلب با مشخصات فنی، زمان عرضه و قیمت آن ها آشنا شوید.

دو ماه از زمانی که کمپانی اچ ام دی گلوبال از نخستین گوشی ناچ استایل خود با نام نوکیا X6 پرده برداری کرد می گذرد. در حالی که ما همچنان منتظریم تا عرضه این گوشی در خارج از بازار چین نیز انجام شود، یک گزارش جدید به انتشار رسیده نشان می دهد شرکت نوکیا در نظر دارد یک نسخه ی جدیدتر از این محصول را با نام احتمالی نوکیا X5 روانه ی بازار کند.

گرچه هنوز هیچ چیزی رسمی نیست، اما به نظر می رسد اچ ام دی گلوبال مشغول توسعه محصولات جدیدی است و حتی پوستر آن ها نیز در فضای مجازی به انتشار رسیده است. این محصولات نوکیا ایکس 5 (Nokia X5) و نوکیا 5.1 پلاس (Nokia 5.1 Plus) نام خواهند داشت. پوستر‌های مربوط به این دو گوشی که کشور چین رویت شده، توسط یک کاربر شبکه اجتماعی Baidu به انتشار رسیده است و نشان می دهد اچ ام دی گلوبال قصد دارد 11 جولای (چهارشنبه 20 تیر ماه) از آن ها رسما پرده برداری کند. نوکیا X5 بسیار مشابه نوکیا X6 بوده که به عرضه جهانی درخواهد آمد، در حالی که نوکیا 5.1 پلاس (Nokia 5.1 Plus) در دو نسخه مجهز به رم 3 + حافظه 32 گیگابایتی و رم 4 + حافظه 64 گیگابایتی با قیمت های 120 و 150 دلار به فروش خواهد رسید.

نوکیا ایکس 5 (Nokia X5) و نوکیا 5.1 پلاس (Nokia 5.1 Plus)

این گوشی ها هر دو موفق به کسب تاییدیه های بلوتوث و تنا شده اند. این به معنای نزدیک بودن زمان رونمایی از آن ها است، اما خود شرکت اچ ام دی تاریخ دقیق رویداد مذکور را اعلام نکرده است. شاید اچ ام دی قصد نداشته باشد مراسم باشکوهی را همچون محصولات پرچمدار خود برای این دو گوشی میان رده برگزار کند.

مشخصات فنی نوکیا ایکس 5 (Nokia X5)

با توجه به لیست تنا، گوشی نوکیا ایکس 5 (Nokia X5) به یک نمایشگر 5.8 اینچی با وضوح +HD معادل 720 در 1520 پیکسل و قسمت ناچ بالای نمایشگر تجهیز خواهد شد. یک پردازنده 2 گیگاهرتزی 8 هسته ای با 4 گیگابایت رم را نیز می توان در زیر قاب این گوشی یافت.

منبع: صائین کالا نیوز

برچسب ها: نوکیا ایکس 5 ,

[ بازدید : 95 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 18 تير 1397 ] [ 12:03 ] [ فرهنگ ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]