فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی

ویدیوی مفهومی از گوشی ال جی V40 تینکیو

تازه ترین ویدیوی مفهومی انتشار یافته از گوشی ال جی V40 تینکیو (LG V40 ThinQ)، تصویر واضح تری از این پرچمدار را به نمایش گذاشته که تماشای آن خالی از لطف نیست.

یکی از کانال های یوتیوبی که همواره اقدام به انتشار ویدیوهای کانسپت از مدل های در شرف رونمایی گوشی های هوشمند کرده است، Science and Knowledge نام دارد. این بار دست اندرکاران این کانال، پرچمدار آتی LG را دست مایه کار خود قرار داده اند و ویدیوی مفهومی گوشی ال جی V40 تینکیو (LG V40 ThinQ) را بر مبنای اطلاعات منتشر شده پیرامون این محصول، تولید کرده اند.

طراحی و مشخصات گوشی ال جی V40 تینکیو (LG V40 ThinQ)

بر اساس این ویدیوی کانسپت، حاشیه های اطراف نمایشگر دستگاه حتی از گوشی های V30 و G7 هم باریکتر است و در واقع از سه سمت، فاقد حاشیه خواهد بود. برخلاف بسیاری از گوشی های اندرویدی بهره مند از طراحی بدون حاشیه، قسمت چانه (حاشیه زیر نمایشگر) در ال جی V40 تینکیو دیده نمی‌شود و تنها در بخش فوقانی نمایشگر، حاشیه باریکی وجود دارد که از اسپیکر مکالمه، دوربین سلفی و سایر سنسورها میزبانی می کند.

پنل پشتی دستگاه، شیشه ای خواهد بود و همانند سایر پرچمداران LG فریم میانی آن جنس فلزی خواهد داشت. دوربین دوگانه ی V40 در پنل پشتی با چیدمان عمودی دیده می شود و قابلیت هایی چون فوکوس خودکار تشخیص فاز، لرزشگیر اپتیکال تصویر و برخورداری از فلش LED به آن نسبت داده شده؛ همچنین حسگر اثر انگشت هم زیر ماژول دوربین قرار گرفته است. کلیدهای تنظیم صدا، میکروفون، اسپیکر، درگاه USB تایپ C و جک هدفون را نیز در کناره های دستگاه می توان دید.

ال جی V40 تینکیو (LG V40 ThinQ)

در این ویدیوی مفهومی، به بهره مندی گوشی ال جی V40 تینکیو (LG V40 ThinQ) از استاندارد IP68 (ضد آب و گرد و غبار) و استاندارد نظامی MIL-STD-810G نیز اشاره شده که بیانگر دوام پذیری و مقاومت بالای آن است.

نمایشگر 6.1 اینچی پرچمدار آتی کمپانی کره ای، وضوح +QHD را ارائه می دهد و از تکنولوژی HDR10 برای نمایش بهتر رنگ ها نیز پشتیبانی می کند. نسبت نمایشگر به بدنه ی دستگاه، 90.2 درصد توصیف شده است که البته به پای پرچمدارانی چون ویوو نکس و اوپو فایند ایکس نمی رسد.

تراشه اسنپدراگون 845 با هشت هسته پردازشی، قدرت بخش این گوشی خواهد بود و بسته به پیکربندی، دستگاه با 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم و 64، 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی به مشتریان ارائه خواهد شد. همچنین بر اساس این ویدیو، ویژگی های اپتیک ال جی V40 تینکیو (LG V40 ThinQ) شامل دو سنسور 23 و 19 مگاپیکسلی برای دوربین دوگانه پشتی و یک سنسور 16 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی می شود.

البته این را باید به خاطر داشت که ویدیوی زیر تنها بازتابی است از آنچه که در ذهن طراحان می گذرد و نباید آن را به منزله یک ویدیوی رسمی قلمداد کرد.


برچسب ها: گوشی ال جی V40 تینکیو ,

[ بازدید : 108 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 17 تير 1397 ] [ 16:53 ] [ فرهنگ ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]