فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی

تصاویر و مشخصات کلیدی هواوی آنر نوت 10 لو رفت

تصاویر و مشخصات کلیدی گوشی چینی هواوی آنر نوت 10 (Huawei Honor Note 10) منتشر شد. در ادامه بیشتر با این گوشی تمام صفحه و 4 دوربینه آشنا شوید.

روز گذشته، ژائو مینگ مدیرعامل شرکت آنر تایید کرد که گوشی آنر نوت 10 (Honor Note 10) یکی از گوشی های قابل عرضه این شرکت در آینده ای نه چندان دور است. گزارش های قبلی همگی نشان می دادند که پرچمدار آینده هواوی آنر از یک نمایشگر 6.9 اینچی سوپر آمولد بهره می برد،‌ در حالی که دیگر مشخصات آن مشخص نشده است. امروز، تصاویر جدیدی از این گوشی در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده است. این تصاویر همچنین حاوی برخی از نکات مهم در ارتباط با طراحی و مشخصات فنی این گوشی چینی هستند.

این تصاویر جدید نمایشگر 6.9 اینچی آمولد با وضوح 2K را بر روی قاب جلویی هواوی آنر نوت 10 (Honor Note 10) به نمایش می گذارند. تراشه کایرین 970 نیز قلب تپنده ی آن خواهد بود. در بخش پردازش گرافیکی نیز هواوی از فناوری جدید GPU Turbo خود استفاده کرده است.


مشخصات فنی هواوی آنر نوت 10 (Honor Note 10)

هواوی آنر نوت 10 (Honor Note 10)

هواوی آنر نوت 10 (Honor Note 10) از یک رم 6 گیگابایتی بهره می برد و 128 گیگابایت حافظه داخلی نیز به صورت پیشفرض در دسترس کاربران قرار خواهد داشت. در بخش عکاسی نیز در اینجا یک جفت دوربین 16 مگاپیکسلی با بهره گیری از قابلیت های هوش مصنوعی قرار گرفته است. این گوشی از یک باتری با ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعت انرژی لازم را دریافت می کند که از شارژ سریع نیز پشتیبانی می کند. انتظار می رود بدنه ای فلزی با قاب جلوی سفید و قاب پشتی طلایی مشخصات یکی از نسخه های Honor Note 10 باشد. بر روی قاب پشتی دوربین دوگانه ای با پیکربندی افقی و یک اسکنر اثر انگشت قابل رویت است. این گوشی با نمایشگری قد بلند و کم حاشیه همراه است که حاشیه های بالا و پایین آن ما را به یاد گوشی ال جی جی 6 می اندازد. این نمایشگر 6.9 اینچی غول پیکر ظاهرا می تواند از نسبت ابعاد 18:9 پشتیبانی کند.

فریم بالای نمایشگر میزبان دوربین دوگانه سلفی است که یک اسپیکر تو گوشی و یک سنسور دیگر نیز در کنار آن به چشم می خورند. این تصاویر جدید می توانند شایعه حضور یک ناچ در بالای نمایشگر هواوی Honor Note 10 را رد کنند. البته خود شرکت آنر هیچ یک از این تصاویر را تایید نکرده و ممکن است شایعه ای بیش نباشند؛ با این حال تا چندی دیگر این گوشی اندرویدی چینی رسما معرفی خواهد شد و ما می توانیم از نزدیک با آن ملاقات کنیم.

منبع: صائین کالا نیوز


برچسب ها: هواوی آنر نوت 10 ,

[ بازدید : 128 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ پنجشنبه 14 تير 1397 ] [ 16:41 ] [ فرهنگ ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]