فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی

گلکسی J7 Aero سامسونگ با تراشه اگزینوس 7885 در راه است

هر روز شاهد اخبار متنوعی از کمپانی سامسونگ هستیم و امروز اخبار جدیدی از گوشی گلکسی J7 Aero منتشر گردید که جالب توجه بود.

دستگاهی با شماره مدل SM-J337V که آن را به گلکسی J7 Aero سامسونگ نسبت می دهند، در Geekbench دیده شد. این گوشی به تراشه اگزینوس 7885 مجهز شده است.

به نظر می رسد با محقق شدن گزارش های مربوط به عرضه اختصاصی یکی از گوشی های سامسونگ توسط اپراتور آمریکایی ورایزن، فاصله چندانی نداریم و احتمالا “SM-J337V” همان گوشی جدید باشد. اگرچه حالا اطلاعات مربوط به بنچمارک Galaxy J7 Aero از دیتابیس Geekbench پاک شده است، اما چشمان تیزبین از این منبع معتبر غافل نبوده و جزئیات را ثبت کرده اند.


مشخصات فنی گلکسی J7 Aero سامسونگ

بر این اساس، گوشی جدید سامسونگ همانند گلکسی J7 Duo و مدل 2018 گوشی های سری Galaxy A8 از تراشه اگزینوس 7885 قدرت می گیرد و همراه با اندروید 8.0 اوریو و حافظه رم کمتر 2 گیگابایتی به دست کاربران می رسد. هیچ کدام از این اطلاعات به معنی نهایی بودن مشخصات فنی نیستند و حتی ممکن است گلکسی جی 7 جدید با 3 گیگابایت رم یا بیشتر عرضه شود.

گلکسی J7 Aero سامسونگ

انتظار می رود سایر مشخصه های فنی این گوشی هوشمند همانند مدل 2018 گلکسی جی 7 باشد؛ در این صورت کاربران باید خود را برای صفحه نمایش 5.5 اینچی Super AMOLED با وضوح 720p و دو دوربین تک گانه 13 مگاپیکسلی در پشت و جلو که همگی تا زمان معرفی رسمی این محصول قطعی نخواهد بود.

منبع: صائین کالا نیوز

برچسب ها: مشخصات فنی گلکسی J7 Aero ,

[ بازدید : 114 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ پنجشنبه 14 تير 1397 ] [ 12:29 ] [ فرهنگ ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]