فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی

تصاویر هواوی پی 20 در دنیای واقعی؛ منتظر طراحی تمام شیشه‌ای باشید

بار تصاویر هواوی پی 20 ( Huawei P20 ) اما اینبار در دنیای واقعی منتشر شد. این تصاویر که ظاهرا به نمونه‌های اولیه تولیدی گوشی شبیه است، از طراحی تمام شیشه‌ای و براق گوشی خبر می‌دهد.

ما حالا دیگر می‌ دانیم که هواوی قصد ندارد گوشی های سری Huawei P20 خود را در نمایشگاه MWC 2018 بارسلونا معرفی کند. در عوض آن‌ ها در تاریخ 27 مارس (7 فروردین 97) میزبان یک رویداد خبری جداگانه در پاریس فرانسه هستند تا در آنجا از این محصولات شگفت انگیز پرده بگشایند. با این حال طی هفته‌ ها و روزهای گذشته، به خصوص وقتی که گلکسی اس 9 سامسونگ گل سر سبد جدید امسال معرفی شده است، گاه و بیگاه شاهد نشت اطلاعات و عکس‌ های جدیدی از این محصولات هستیم.

در تازه‌ ترین نشست اطلاعات، تصاویر هواوی پی 20 در دنیای واقعی قابل مشاهده هستند. این تصاویر جدید که قاب پشت و رو و حاشیه‌ های کناری گوشی را به خوبی نمایش می‌ دهند، خبر از طراحی متفاوت این محصولات می‌ دهند. به نظر می‌ رسد که این گوشی ها از طراحی تمام شیشه‌ای همراه با فریم فلزی برخوردارند.

هواوی پی 20 (Huawei P20)

این تصاویر هواوی پی 20 که به تازگی منتشر شده‌ اند، خبر از طراحی قاب جلویی تمام صفحه گوشی با نسبت ابعاد صفحه به بدنه 18:9‌می‌ دهند. این نمایشگر اکثر نقاط قاب جلویی گوشی را در بر گرفته است. در حالی که شایعه شده که قسمت بالایی قاب جلو از یک تکه بریده شده شبیه به آیفون ایکس اپل برخوردار است که قرار است از دوربین جلو میزبانی کند، اما این تصاویر نمی‌ توانند به وضوح این تکه را نشان دهند. همچنین اسم کمپانی یا نام گوشی نیز بر روی قاب جلویی به چشم نمی‌ خورد و تنها بر روی قاب پشتی نام هواوی ثبت شده است.

بر روی پنل پشتی، سه سنسور دوربین همراه با یک فلاش LED به چشم می‌ خورد. در قسمت چپ، دو سنسور دوربین به شکل افقی کنار یکدیگر قرار گرفته‌ اند که یک فلاش LED و یک سنسور دیگر نیز آن‌ ها را همراهی می‌ کنند. این لنز‌ها همگی برند لایکا هستند، زیرا لوگو این شرکت را می‌ توان در سمت است قاب مشاهده کرد.

هواوی پی 20 (Huawei P20)

همانطور که گفته شد در قسمت پایین پنل پشتی، برند هواوی به چشم می‌ خورد. در اینجا یک جک 3.5 میلی‌ متری هدفون همراه با درگاه USB نوع C برای شارژ سریع و همچنین شیارهای مخصوص اسپیکر نیز وجود دارد.

مشخصات فنی گوشی هواوی پی 20

پیشتر مشخصات فنی این گوشی افشا شده بود که خبر از دوربین سه گانه متشکل از لنز‌های 12 + 16 + 16 مگاپیکسلی همراه با OIS و دیافراگم f/1.8 می‌ داد. همچنین گفته شده است که دوربین سلفی این گوشی نیز از یک لنز 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 بهره می‌ برد. اگرچه هنوز هیچ یک از این اطلاعات توسط هواوی تایید نشده‌ اند، اما ظاهرا غول چینی قصد دارد در زیر قاب این گوشی از تراشه کایرین 970 خود استفاده کند که به یک واحد پردازشگر عصبی (NPU) مجهز است. به نقل از این کمپانی، عملکرد کایرین 970 حدود 25 برابر بهبود یافته‌ تر از نسل پیشین خودش است.

همراه با مدل اصلی Huawei P20 ، این کمپانی قصد دارد یک مدل بزرگتر به نام پی 20 پلاس را نیز عرضه کند. انتظار می‌ رود این دو گوشی در دو نسخه متشکل از رم 6 گیگابایتی / حافظه داخلی 128 گیگابایت و همچنین رم 8 گیگابایتی / حافظه داخلی 256 گیگابایتی عرضه شوند و کاربران قادر به اضافه کردن 256 گیگابایت فضا از طریق کارت حافظه میکرو اس دی نیز باشند. بر اساس شایعات قبلی، مدل اصلی پی 20 از یک باتری 3320 میلی‌ آمپر ساعتی و مدل پرو آن از یک باتری 4000 میلی‌ آمپر ساعتی بهره‌ مند خواهند بود. هر دو مدل همچنین از اندروید 8.1 اوریو و رابط کاربری EMUI 8.1 در راس آن بهره‌ مند خواهند بود.

[ بازدید : 99 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 7 اسفند 1396 ] [ 21:55 ] [ فرهنگ ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]