فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی

قیمت خودرو در بازار ایران ، ماشین های داخلی و وارداتی – 9 تیر 1397

قیمت خودرو در بازار ایران در این هفته نیز به تعادل نرسیده و همچنان شاهد التهاب و رکود در بازار خودرو هستیم. در ادامه، جدول آخرین قیمت خودرو شامل خودروهای داخلی و وارداتی در روز 9 تیر 97 را مشاهده می‌ کنید.

قیمت خودرو در بازار ایران همچنان به روند صعودی خود ادامه می‌ دهد. مدت‌ هاست که بازار خودروی ایران روز خوش به خود ندیده و هر روز خبرهای بدتری را در مورد وضعیت بازار کشورمان می‌ شنویم. ممنوع شدن واردات خودرو نیز اوضاع را بحرانی‌ تر کرده و آینده‌ ی خوبی برای این بخش از بازار متصور نمی‌ شود.

سعید موتمنی، رئیس اتحادیه فروشندگان خودروی تهران در این رابطه می‌ گوید در هفته گذشته اوضاع تا حدودی بهبود یافته بود، اما از شنبه گذشته و با اعلام ممنوعیت واردات خودروهای خارجی، خرید و فروش در این بازار راکد شده و تقریبا به صفر رسیده است. موتمنی در ادامه اظهار کرد در حال حاضر خودروهای وارداتی به کالای کمیاب تبدیل شده‌ اند و دارندگان آن‌ ها اقدام به قیمت‌ گذاری سلیقه‌ ای می‌ کنند.

همچنین در هفته‌ ای که گذشت، گروه خودروسازی سایپا با توجه به مجوز شورای رقابت برای افزایش قیمت خودرو های زیر 45 میلیون تومان، قیمت برخی محصولات سایپا و پارس خودرو مانند پراید، تیبا، ساینا، کوییک، پارس تندر و تندر 90 را افزایش داده است. در جدول زیر می‌ توانید آخرین قیمت خودرو اعم از خودروهای داخلی و وارداتی را در دومین هفته تابستان 1397 مشاهده می‌ کنید:

مقاله‌های مرتبط:

قیمت خودرو – خودروهای داخلی – 9 تیر 97

قیمت خودرو – خودروهای وارداتی – 9 تیر 97

برای دیدن جدول قیمت ها به سایت صائین کالا نیوز مراجعه کنید

برچسب ها: قیمت خودرو ,

[ بازدید : 97 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 9 تير 1397 ] [ 22:31 ] [ فرهنگ ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]