فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی

سری پی 20 هواوی رکورد فروش این کمپانی را شکست!

شش میلیون دستگاه در کمتر از دو ماه و نیم؛ این رقم فروش سری پی 20 هواوی (huawei p20) شامل دو گوشی P20 و P20 Pro است که در نوع خود، موفقیتی بی‌ سابقه برای کمپانی محسوب می‌ شود. البته با توجه به برتری‌ های این دو محصول نسبت به رقبا، چنین دستاوردی غافلگیر کننده هم نبود.

اوایل فروردین ماه بود که سری پی 20 هواوی (huawei p20) به عنوان پرچمداران جدید این کمپانی چینی رونمایی شدند. این دو گوشی از امکانات قابل توجهی چون تراشه قدرتمند کایرین 970، نمایشگر ناچ و دوربین سه گانه (در پی 20 پرو) یا دوگانه (در پی 20) با لنزهای لایکا برخوردارند. اخیرا در مرجع تخصصی DxOMark نیز هر دو دستگاه درخشان ظاهر شدند و در رتبه‌ بندی بهترین گوشی های هوشمند دنیا بر اساس کیفیت دوربین، به ترتیب در رده‌ های اول و سوم ایستادند.

با چنین ویژگی‌ ها و امتیازاتی، دور از ذهن نبود که سری پی 20 هواوی (huawei p20) به محصولاتی پر فروش بدل شوند و حالا «هه گنگ» رئیس واحد گوشی های هوشمند هواوی، مهر تاییدی بر این گمانه‌ زنی‌ ها زده است.

پی 20 هواوی (huawei p20)

به گفته‌ ی این مقام، در کمتر از دو و ماه نیم از آغاز فروش، بیش از شش میلیون دستگاه هواوی پی 20 (huawei p20) و پی 20 پرو به مشتریان عرضه شده است. این رقمی چشمگیر برای هواوی محسوب می‌ شود اما بزرگی آن هنگامی بهتر قابل درک است که در مقام مقایسه با محصولات قبلی کمپانی قرار بگیرد.

پی 20 هواوی (huawei p20)

رقم فروش سری پی 20 هواوی (huawei p20) نسبت به سری پی 10 در بازه زمانی مشابه، بیش از 80 درصد رشد داشته است و این افزایش فروش نه تنها بازار داخلی چین، بلکه بازارهای خارجی را هم در بر می‌ گیرد. در واقع میزان این رشد در سطح بین‌ المللی 150 درصد بوده که نشان دهنده‌ ی موفقیت‌ آمیز بودن استراتژی کمپانی هواوی، برای حضور پر رنگ در بازارهای جهانی است.

منبع : صائین کالا نیوز

برچسب ها: پی 20 هواوی , huawei p20 ,

[ بازدید : 94 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ پنجشنبه 24 خرداد 1397 ] [ 14:06 ] [ فرهنگ ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]