فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی

اولفون پاور 5 با فناوری شارژ معکوس می‌ تواند 11 گوشی را شارژ کند

گوشی اولفون پاور 5 (Ulefone Power 5) به یک باتری عظیم‌ الجثه 13.000 میلی‌ آمپر ساعتی و فناوری شارژ معکوس تجهیز شده است. شما به لطف این فناوری و ظرفیت زیاد باتری آن، می‌ توانید 11 گوشی را به صورت همزمان شارژ کنید!

گوشی هایی با ظرفیت باتری زیاد می‌ توانند بسیار جذاب باشند، اما یکی از سودمندترین قابلیت‌ های آن‌ ها در واقع شارژ معکوس است. امروز ما یک ویدیوی جذاب و خنده‌ دار ا مشاهده کردیم که در آن گوشی اولفون پاور 5 (Ulefone Power 5) همراه با باتری عظیم 13.000 میلی‌ آمپر ساعتی خود در حال شارژ کردن گوشی‌ های مختلفی بود. نکته جذاب این است که در ویدیو واضح است که این گوشی موفق شده 11 گوشی هوشمند را شارژ کند.

ویدیو عملکرد شارژ معکوس اولفون پاور 5 (Ulefone Power 5)

همانطور که در ویدیویی بالا مشاهده می‌ کنید، اولفون پاور 5 (Ulefone Power 5) در وسط قرار گرفته و 11 گوشی دیگر شامل آیفون ایکس اپل، وان پلاس 6، شیائومی می میکس 2 و چند گوشی دیگر به آن متصل هستند. و بدیهی است که آن‌ ها به صورت همزمان در حال گرفتن شارژ از این گوشی چینی میان رده هستند. در این ویدیو برای تست عملکرد قابلیت شارژ معکوس این گوشی، از یک پاور بانک 10 هزار میلی‌ آمپر ساعتی شیائومی استفاده شده است. پس از آن که عملیات شارژ تمام شد، همچنان 25 درصد از شارژ گوشی پاور 5 (Ulefone Power 5) باقی مانده بود که بسیار شگفت انگیز به نظر می‌ رسد.

گوشی جدید اولفون نه تنها ارائه کننده یک باتری 13 هزار میلی‌ آمپر ساعتی با شارژ سریع 5V/5A است، بلکه از یک تراشه هلیو پی 23، رم 6 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، شارژ بیسیم، دوربین اصلی 21 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی با قابلیت تشخیص چهره و سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو نیز بهره می‌ برد. اگر به دنبال دیوایسی با استقامت بالا هستید، گوشی اولفون پاور 5 (Ulefone Power 5) یک نیروگاه واقعی انرژی است که شما می‌ توانید با قیمت استثنایی 279 دلار آن را خریداری کنید. صحبت از گوشی های اولفون شد، لازم به ذکر است این شرکت به تازگی از یک گوشی جدید با طراحی ناچ استایل (مشابه آیفون ایکس اپل) به نام اولفون ایکس و قیمت 159.99 دلار پرده برداری کرده است.

منبع : صائین کالا نیوز

برچسب ها: شارژ معکوس اولفون پاور 5 ,

[ بازدید : 88 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 23 خرداد 1397 ] [ 17:11 ] [ فرهنگ ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]