فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی

افزایش قیمت خودرو در بازار ایران؛ انفجار قیمت ماشین – 21 خرداد 1397

قیمت خودرو

قیمت خودرو در بازار ایران به طرز وحشتناکی افزایش پیدا کرد. بازار خودروی ایران دچار شوک جدیدی شده و امروز 21 خرداد 1397، قیمت انواع ماشین های داخلی و وارداتی در بازار آزاد به طور نجومی بالا رفته است. در ادامه، جدول کامل قیمت روز خودرو را مشاهده می‌ کنید.

این روزها بازار خودروی ایران در یکی از سخت‌ ترین دوران خود به سر می‌ برد. از آخرین روزهای سال گذشته بود که افزایش قیمت خودرو در ایران شروع شد، اما این اتفاق در سال جاری با افزایش نرخ ارز و سپس با خروج ایالات متحده آمریکا از برجام شدت بیشتری گرفت و حتی انتظار می‌ رود در روزها و ماه‌ های آینده، اوضاع بدتر هم بشود. در روزهای گذشته در خبرها داشتیم که گروه خودروسازی پژو سیتروئن، همکاری با شرکت‌ های ایرانی را تعلیق کرده و در ادامه به نظر می‌ رسد سایر شرکت‌ ها از جمله هیوندای و مزدا هم می‌ خواهند بازار ایران را ترک کنند. همین مساله نیز باعث افزایش نجومی قیمت محصولات این شرکت‌ ها شده است.

امروز، دوشنبه 21 خرداد 1397، شاهد یک انفجار در قیمت خودرو بودیم، به طوری که برای مثال قیمت پژو 2008 تا 190 میلیون تومان، قیمت ساندرو استپ وی اتوماتیک تا 90 میلیون تومان، قیمت مزدا 3 تا 250 میلیون تومان، قیمت رنو کپچر تا 220 میلیون تومان، قیمت هیوندای آی 20 تا 150 میلیون تومان، قیمت پژو 206 تیپ 5 تا 47 میلیون تومان و قیمت سراتو اتوماتیک تا 157 میلیون تومان رسیده است.

در همین راستا و در حالی که مسئولان نسبت به این افزایش نجومی قیمت خودرو سکوت کرده‌ اند، کارشناسان می‌ گویند قیمت‌ های فعلی حباب دارد و شاید به زودی به وضعیت قبلی باز گردد. به همین دلیل کارشناسان به مردم هشدار داده‌ اند که در وضعیت فعلی از خرید و فروش ماشین خودداری کنند. در ادامه، جدول کامل قیمت خودرو در بازار ایران، شامل خودروهای داخلی و وارداتی را مشاهده می‌ کنید:

قیمت خودرو – خودروهای داخلی – 21 خرداد 97

قیمت خودرو – خودروهای وارداتی – 21 خرداد 97


برای دیدن جدول قیمت ها به سایت صائین کالا نیوز مراجعه کنید

برچسب ها: قیمت خودرو , خودروهای وارداتی , خودروهای داخلی ,

[ بازدید : 82 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 22 خرداد 1397 ] [ 14:43 ] [ فرهنگ ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]